Packing my bag! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Miranda Roelofs - WaarBenJij.nu Packing my bag! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Miranda Roelofs - WaarBenJij.nu

Packing my bag!

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda

14 Februari 2017 | Nederland, Nijverdal

Het regelen van mijn visum en bijbehorende documenten was in eerste instantie al een hele opgave maar afgelopen maandag heb ik dan eindelijk mijn inreisvisum bij het Surinaamse consulaat in Amsterdam mogen ophalen. Ik mag het land in!

Gisteren ben ik maar eens begonnen met het inpakken van mijn koffer. 23kg max. in de koffer, daar is toch nooit aan te komen zul je denken, nou het is mij gelukt hoor! Met nog 0,8kg over en mijn gehele gewicht op de koffer om hem überhaupt dicht te krijgen is mijn koffer nu toch echt helemaal ingepakt en ben ik (denk ik) klaar voor vertrek!

Vandaag nog even de laatste spulletjes verzamelen voor in de handbagage..

Nu nog twee nachtjes slapen en dan is zover. Hoe dichterbij mijn vertrek dag komt hoe spannender ik het vind! Afscheid nemen van iedereen hier.. Overigens heb ik er vooral heel veel zin in. Ik kan al uitkijken naar het warme weer (+/- 30 graden) en de vele nieuwe indrukken die ik ga op doen deze 4 maanden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

16 februari is het dan zover. Dan zal mijn reis richting Zuid Amerika beginnen! van februari tot juni zul je mij niet langer in Nederland spotten maar wél in Suriname. Ik hoop hier de tijd van mijn leven te hebben en naast mijn schoolopdrachten voor mijn opleiding hbo-verpleegkunde (Minor ISD) natuurlijk heel veel te zien van dit prachtige land. && natuurlijk wil ik mijn ervaringen maar al te graag met iedereen delen! Enjoy reading MySurinameExperience! Tot over 4 maanden!

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 94779

Voorgaande reizen:

16 Februari 2017 - 16 Juni 2017

Hello Suriname!

Landen bezocht: