Hello Suriname! - Reisverslagen van Miranda Roelofs - WaarBenJij.nu Hello Suriname! - Reisverslagen van Miranda Roelofs - WaarBenJij.nu

Hello Suriname!

Van februari 2017 tot juni 2017 zul je mij in Suriname, Paramaribo vinden! Hier zal ik mijn Minor International Sustainable Development(ISD) ten uitvoer brengen namens de opleiding hbo-verpleegkunde die ik volg. Het is de bedoeling dat ik zowel in Paramaribo zelf als in de binnenlanden van Suriname zal werken aan een grootschalig project dat zich richt op de gezondheidszorg.

Daarnaast hoop ik uiteraard veel te kunnen bekijken, te zien en te leren van dit prachtige land.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2017

Bye Bye Suriname

17 Mei 2017

Arubaaaa!!

01 Mei 2017

Fa Wakka!

04 April 2017

Er moet ook gewerkt worden!

23 Maart 2017

Back to Basic
Miranda

16 februari is het dan zover. Dan zal mijn reis richting Zuid Amerika beginnen! van februari tot juni zul je mij niet langer in Nederland spotten maar wél in Suriname. Ik hoop hier de tijd van mijn leven te hebben en naast mijn schoolopdrachten voor mijn opleiding hbo-verpleegkunde (Minor ISD) natuurlijk heel veel te zien van dit prachtige land. && natuurlijk wil ik mijn ervaringen maar al te graag met iedereen delen! Enjoy reading MySurinameExperience! Tot over 4 maanden!

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 94788

Voorgaande reizen:

16 Februari 2017 - 16 Juni 2017

Hello Suriname!

Landen bezocht: